Колата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtd
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за помпа високо налягяне
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщениеКолата гасне на ниски обороти /най-често когато работи на място/.Направиха диагностика и излиза,че помпата за високо налягане не правила достатъчно налягане в високите обороти и затова гаснела.Никога не ми е гаснела в високи обороти а винаги в ниски.Помпата в ниските си дава налягането което компа иска.Според вас наистина ли помпата е заминала или е нещо друго,защото нещо не мога да разбера как в високите не идва налягане а я гаси в ниските оборотш,когато има налягане.Моля някой ако може да ми разясни малко.Колата е 146 jtdFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщениеДиагностиката е правена преди около 2 седмици в сервиз в овча купел/не специализиран за алфи/ при уж читави майстори/препоръчани/99 % съм сигурен че си ти,но няма значение,нека ако някой колега може да ти помогне да ти помогне
Last edited by Mury; d.m.y г., 11:31.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеНещо не се вързва, защото датчикът си дава съвсем различна грешка и при проблем с него колата гасне без значение оборотите.
Добрата новина е, че се оправила колата.
П.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеП.С.Няма как колата да гасне и след това да пали веднага,и проблема да е в датчика на коляновия вал.Ако е в него колата ще запали мин.10 мин след това._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Точно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.
Comment
-
Първоначално публикувано от italiano mafioso Покажи съобщениеТочно така!След подмяна на въпросната помпа в момента в който колата загря до около 70 градуса загасна и пак същите симптоми както преди,не иска да запали и това е.Минава повече от 30 минути,докато колата запали,но не се сетих да обърна внимание на какви градуси пада за да запали.След като я закачиха на комп се оказа,че и датчикът на коляновият вал е заминал,за капак на всичко.След подмяната на помпата и датчика колата няма никакъв проблем,върви си нормално и не ми дава никакви ядове.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment